יום שני, 21 בינואר 2013

נופש המשתלם ביותר ב-Residence Inn Cincinnati Downtown, סינסינטי, אוהיו, ארצות הברית

סינסינטי, אוהיו, ארצות הברית, Residence Inn Cincinnati Downtown

Residence Inn Cincinnati Downtown

המלון יושב במרכז של סינסינטי, רק 5 דקות הליכה אל Taft Theatre וGreat American Tower at Queen City Square. במרחק מספר דקות הליכה מן המלון נמצא Fenwick Club Annex. בResidence Inn Cincinnati Downtown תיהנו מתמורה הולמת לכסף שלכם עם מחירים נמוכים לחדר ואינטרנט אלחוטי על חשבון הבית.

Residence Inn Cincinnati Downtown מציע מגרשי טניס, סאונה ומרכז עסקים הפועל 24 שעות. כמו כן תמצאו במלון ניקוי יבש, שירותי כביסה וחדרי דיונים. בResidence Inn Cincinnati Downtown ישנה מערכת צ'ק אין אקספרס אשר תקצר עבורכם את תהליך היציאה מהמלון ותאפשר לכם לנצל כל רגע של חופשתכם. אורחים המעוניינים במלון עם נגישות לכסאות גלגלים ישמחו לדעת שResidence Inn Cincinnati Downtown מציע גישה נוחה ואת כל השרותים הנדרשים לבעלי מוגבלויות ולנכים.

כל החדרים המודרניים של Residence Inn Cincinnati Downtown מרוהטים בקפידה ותמצאו בהם גם טלוויזיה עם מסך שטוח, מטבח מאובזר וכבלים / לוויין. כל חדר מצוייד במוצרי טיפוח, סבונים ושמפו , כספת ופינת קפה ותה. בחדרים תמצאו המטבחון הכולל מיקרוגל, מקרר ומכונת קפה.

הבר של Residence Inn Cincinnati Downtown מציע מגוון משקאות איכותיים וארוחות קלות באווירה נעימה. בנוסף פועלת במלון מסעדה.

הResidence Inn Cincinnati Downtown ממוקם בסמוך למרכז סקריפס ומגרש הבייסבול גרייט אמריקן. המרחק מהמלון לתחנה Police Station No. 2 הוא שתי דקות הליכה בלבד. Fort Washington Way, גשר ניופורט סאות'בנק וMajestic (riverboat) נמצאים במרחק הליכה מהמלון.

כללי

מסעדה, פתוח לחיות מחמד, נגישות לנכים, בר / לאונג', מיזוג אוויר, חדרים ללא עישון, מקרר, טלוויזיה בכבלים / לוויין, סרטים בחדר, מטבחון, פינת קפה ותה, מיקרוגל, מייבש שיער, שי מוצרי טיפוח, טלוויזיה, חדרי מלון נגישים לנכים, מקלחת, שילוב אמבטיה ומקלחת, מוטות אחיזה באמבטיה, מיטת תינוק, חדרים לסובלים מאלרגיות, מכונת קרח, מכונות אוטומטיות, מבחר מצעים/כריות

פעילויות

חדר כושר, מגרשי טניס, סאונה, מתקני כושר

שירותים

מרכז עסקים, מעלית, ניקוי יבש, משק בית, שרותי אירועים, המרת מט"ח, כספת, כספומט, שירות השכמה, חדרי דיונים, שירותי כביסה, מכונת צילום , שולחן כתיבה, שרותי פקס, ציוד אודיו/וידאו, אזורים יעודיים לעישון, צ'ק-אין/צ'ק-אאוט מזורז, כביסה בשירות עצמי

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

המלון מציע שירות החנייה .

צ'ק אין

מ-16:00

צ'ק אאוט

לפני 12:00

ביקורות אורחים

סיכום של 57 ביקורות אורחים
מצאנו 8 ביקורות שאמרו שלבר היה מבחר נהדר ואווירה מעולה
מתוך 20 ביקורות על גודל החדרים, 19 אמרו שהם היו גדולים
17 אורחים כתבו ביקורת על ארוחת הבוקר, 16 ציינו שהיא הייתה טעימה מאוד
31 אורחים ציינו את מיקום המלון בביקורתם, 27 אמרו שהוא היה ממוקם במיקום נוח
מצאנו 27 ביקורות שאמרו שהצוות היה מסייע ומנומס
מתוך 7 ביקורות על המיטות, 6 אמרו שהן היו נוחות

506 East 4th Street, אפטאון, סינסינטי, ארצות הברית


   

עם hotels-seeker.com תמצאו את הדילים הטובים ביותר עבור Residence Inn Cincinnati Downtown מתוך מאות אתרי הזמנות בקליק אחד. הבטחה למחיר הטוב ביותר בResidence Inn Cincinnati Downtown עם hotels-seeker.com.

Residence Inn Cincinnati Downtown
סינסינטי
אוהיו, ארצות הברית


קישורים תיירותים ושימושיים לשרות המטייל העצמאי בעולם

מנוע השוואת מחירי טיסה בין מאות אתרי חברות תעופה

אלבומי תמונות של מלונות רומנטיים, מענגים ומפנקים

מפת אתרי אטרקציות תיירותיות בעולם

מידע למטייל העצמאי בישראל ובעולם

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה