יום שני, 21 בינואר 2013

ביקורת על החדרים ב-Comfort Suites Newport ,סינסינטי, אוהיו, ארצות הברית

סינסינטי, אוהיו, ארצות הברית, Comfort Suites Newport

Comfort Suites Newport

המיקום המרכזי של Comfort Suites Newport יאפשר לכם לראות את מיטב המקומות המומלצים של ניופורט כמו למשל Newport Aquarium אשר נמצאים רק 10 דקות הליכה. בComfort Suites Newport תיהנו מתמורה הולמת לכסף שלכם עם תעריפים נמוכים ללילה ואינטרנט אלחוטי על חשבון הבית.

Comfort Suites Newport מציע חדר/י ישיבות, מרכז עסקים הפועל 24 שעות ובריכת שחייה. כמו כן תמצאו במלון ניקוי יבש, חדרי דיונים ושירותי כביסה. בתוך שטח המלון יש גם עמדת עיתונים וחנות מזכרות/מתנות.

כל החדרים המודרניים של Comfort Suites Newport מרוהטים בקפידה ותמצאו בהם גם כספת, טלוויזיה עם מסך שטוח ופינת קפה ותה. ובנוסף מגהץ, טלפון ומקרר. כל החדרים ממוזגים ומציעים נוף מדהים של העיר והנהר.

ישנה חניה ללא תשלום עבור האורחים שמגיעים למלון עם אוטו. Ida Street Viaduct, Literary Club of Cincinnati ומוזיאון האמנות טאפט נמצאים גם כן בקרבת מקום.

כללי

נגישות לנכים, מיזוג אוויר, חדרים ללא עישון, מקרר, טלוויזיה בכבלים / לוויין, פינת קפה ותה, מיקרוגל, מייבש שיער, טלוויזיה, חדרי מלון נגישים לנכים, מיטת תינוק

פעילויות

חדר כושר, מתקני כושר

שירותים

מרכז עסקים, מעלית, ניקוי יבש, שרותי אירועים, חדרים לועידות וסמינרים, כספת, עמדת עיתונים, חדרי דיונים, שירותי כביסה, חנויות, שולחן כתיבה, טלפון בחיוג ישיר, שרותי פקס, חנות מזכרות/מתנות, כביסה בשירות עצמי

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

במלון ישנו חניון חינם

צ'ק אין

מ-15:00

צ'ק אאוט

לפני 11:00


420 Riverboat Row, ניופורט, קנטקי, ארצות הברית


   

עם hotels-seeker.com תמצאו את הדילים הטובים ביותר עבור Comfort Suites Newport (Kentucky) מתוך מאות אתרי הזמנות בקליק אחד. הבטחה למחיר הטוב ביותר בComfort Suites Newport (Kentucky) עם hotels-seeker.com.

Comfort Suites Newport
סינסינטי
אוהיו, ארצות הברית


קישורים תיירותים ושימושיים לשרות המטייל העצמאי בעולם

מנוע השוואת מחירי טיסה בין מאות אתרי חברות תעופה

אלבומי תמונות של מלונות רומנטיים, מענגים ומפנקים

מפת אתרי אטרקציות תיירותיות בעולם

מידע למטייל העצמאי בישראל ובעולם

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה